Tävling!

Jag är med och tävlar hos Humlebacken om ett presentkort på 1000kr Guldfynd. Helt fantastiskt pris!

För att vara med gäller det att välja ut vad man skulle ge en kille och en tjej i studentpresent från just Guldfynd (och nu antar jag att den totala summan ska vara 1000kr, det anges inte i tävlingen, men så tolkar jag det).

Detta skulle jag ha valt till tjejen:

Ett vackert och stilrent Swarowskiarmband som passar till allt!

Ett par enkla örhängen i silver. Ett måste för alla och fint till studentklänningar!




Och till killen:

Ett snyggt och modernt armbandsur av en modell jag dreglar av att se på karlaarmar.



En matchande ring. Grrr!






Så, iväg med er nu ni andra och tävla HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0